fmyh_13.gif   fmyh_13.gif       fmyh_13.gif

نتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرکنتیجه تصویری برای دوستت دارم عشقم متحرک

دوستت دارم طورو حتی بیشتر از خودمم عشقممم
ســـــــــرزمیــــن عشــــــــــق
فرسنگ ها جسممان از هم دور اســــــــــــت،ولی روحمان در حوالی هم است،زندگی زیباست اگر با تو باشد((وحیده))

دوستت دارم طورو حتی بیشتر از خودمم عشقممم

           

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:10---30 شهريور 1396
پست های وبتون مثل همیشه عالیه
موفق باشین
پاسخ:مممنونممم مثل خودت همشون خوشگلن(وحیده)


زهرا بانو
ساعت14:39---9 شهريور 1396
سلام خانومی وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب منو عشقمم سر بزنی عشقتون پایدار نفسی
پاسخ:سلام مرسی عزیزم که به وب من سر زدی و کامنتم اقامون تو وبتون گذاشتن دیگه خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ نوشته شده در دو شنبه 6 شهريور 1396 ساعت 21:6 توسط S&V:

Design By : Bia2skin.ir